7 Ağustos 2012 Salı

Altınoluk tatili 2012

Geleneksel Altınoluk tatilimizi yaptık geldik. Ohhh mis gibi havamızı aldık tertemiz buuuzzzz gibi suyuna girdik. Geçen yaz olduğu gibi bu yaz da ilk tatilimizi anneanne ve dede ile beraber yaptık. Babası işlerinden dolayı bize katılamadı. Teyze, dayı ve Selda ablası bizlerleydi.Harika bir tatil geçirdik birlikte.



Her sene olduğu gibi yine aynı otelde konakladık.
Günler öncesinden Öykütoş hazırdı, tatile gideceğiz, kumdan kale  yapacağız diye söyleyip duruyordu.Altınoluk'un denizi bize bile soğuk gelirken Öykü de öyle yada böyle girdi denize. Deniz suyunun faydalarını bildiğim için,ağlayarak da olsa bol bol girmesini istedim. Önce tepki gösterdi girmek istemedi, sonra alıştı çıkmak istemedi fıstık :)


Sabahları denizi tercih ettik, öğleden sonraları havuzu. Aslında havuza sokmak istemiyordum ama havuzda da inanılmaz keyifli ve mutluydu. Dayanamadım soktum ben de. E tabi denizden sonra  da sıcacık geliyordu havuz. Kendisi bile anne "sıcacık sıcacık" diyordu.

Şu kaydıraktan bile kaydı kızım.  :)
 
Bana deli gibi bağlı olan kızım, bu tatilde  daha da bağlandı, havuz ve denizden sonra boş kalan vaktimizi ya "anne beni tucağına al " ya da "anne beni sürürmüsün?" (yani pusetinde sürermisin anlamında :) )diyerek geçirdik  :)Ama ne yalan söyleyeyim geçen seneye göre çok daha rahat bir tatil geçirdim. Teşekkürler minik prensesim. Teşekkürler, anneanne,dede,teyze,dayı ve Selda abla..


Deniz  sonrası yorgunluk ve biraz dinlenmece, biraz atıştırmaca sonrasında mis gibi uyku...


Bikinisinin üstü için de "anne şunu giyiyim memelerim kapansın" diyen bir fıstık :))

Tam prenses tam :) Dondurmanın tadını iyice çıkardık :)

Tatil anıları anlat anlat bitmez hele yanımızda Öykü varsa hiç bitmez. Tatile damgasını vuran bazı sözleri şöyle
-Piişşt yaber? (pişt naber) gözlerini bir de kısarak söylemesi var ki görmeye değer. :)
-Bi dakka bi dakka ben de delicem, bekleyin beni.
-Tiyzeee sen de şaşız yay mı acaba? (sakız var mı)
-Annee domuna alalım? (dondurma)
-Anne şunu giymiceem. (bikiniyle dolaşmaya alışınca üzerini giymek istemedi haliyle)
-Annee çişim geldi.(Anne - kız sürekli odaya koşturan iki tip olduk otelde, sırf altımıza kaçırmayalım diye)( tuvalet konusunu ayrı bir postta yazacağım)
ve daha nicesi......

Kapanış anane ve dededen olsun. Bir de nostalji yapalım. İki fotograf arasındaki fark :)  kişiler aynı, mekan aynı :)

2012 yazında Öykü ananesi ve dedesi


2011 yazında Öykü ananesi ve dedesi


İnşallah 2013 yazında da aynı pozu Allah nasip eder.

3 yorum:

  1. Okurken bile deli oldum konuşmalarına kimbilir duysam nasıl kendimden geçerim.

    Umarım daha uzun uzun yıllar sağlıkla tekrar tekrar gidersiniz tatile böyle hep beraber...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi duy bi duy nohutcum, hem dinlemeye doyamıyosun hem gülmemek için kendini zor tutuyorsun :)
      amiin canım teşekkür ederiz güzel dileğin için. hem belki bir gün altınoluk'ta seninle de karşılaşırız.öpüyorum..

      Sil
  2. öykütoş, çok tatlısın ya, sabahları uyanınca gözlerim seni arıyor. Hatta önce kulaklarım, nennennennen diye bizi uyandırışını arıyor. Süper bir tatildi. Hiç unutmuyacaklarım:
    teyze beni sürürmüsün
    anneme didelim
    çişim geldi
    şışşt yaaabey
    heeeıııı şunu giymicem
    şunu tabatır mısın
    şunu çöpe atar mısın
    teyze acaba sende turabiye yay mı (ay tatlı tontişim, sana ben tonla turabiye yaparım)

    Teyze: Seni yerim öykü, öyküden cevap yimeeee

    Çok tatlısın sen

    YanıtlaSil