5 Temmuz 2011 Salı

Nannannesinin Kuzusu


Geçtiğimiz cumartesi günü Öykü'yü ilk defa akşam anneannesine bıraktık ve bir arkadaşımızın düğününe gittik. Hafta içi gündüzleri ben işteyken anneannesiyle kalmaya alışkın, ama hiç akşam denemesi yapmamıştık.Ben de çok heyecanlı ve merak halindeydim.  Çok şükür başarıyla atlattık. Meyvelerini yemiş, mamasını yemiş, dedesi ve dayısıyla oynamış.Hiç sorun çıkarmamış kızım.Sana kocaman bir aferin ve teşekkürler meleğim. Uyumamış, bizi beklemiş canımın içi.Biz de zaten onun için çok geç kalmadık.Annesi ve babası gelince ALKIIŞŞŞ yapacakmış. Bizi görür görmez alkışını yaptı. Annesi ve babasıyla öpüştü, koklaştı, eve gidene kadar arabada uyuyakaldı kuzum.
Nannannesinin kuzusu kim sorusuna pek mütavazi bir şekilde kendisini gösteriyor :) Tatlım benim.
 HEYYYT VAR MI BANA YAN BAKAN, NANNANNEMİN ÖZEL KORUMASIYIM BEN :))

2 yorum:

  1. Maşallah o boğum boğum kollara..

    YanıtlaSil
  2. cafenohut, :))) teşekkür ederiz, biz de sıkıp sıkıp yiyoruz o boğumları :))

    YanıtlaSil