6 Haziran 2011 Pazartesi

Bu!!!



Önce 8. ayımızın son günlerine doğru prensesimdeki gelişmeleri aktarayım,

1. Öykü artık alkıışşş yapıyor ( anne ve baba nezaman yapacak acaba diye bekliyordu :))  video ile kanıtlanacak...
2. Öykü artık güle gülee yapıyor (anne ve baba nezaman yapacak acaba diye bekliyordu :)) video ile kanıtlanacak...
3. Öykü artık istediği bir nesneyi parmağıyla işaret edip "bu" diye bir ses çıkarıyor. Sanırız "bunu" istiyorum demeye çalışıyor :)))
4. Öykü artık "şu nerede" sorusuna işaret ederek "bu" diye bir ses çıkararak cevap veriyor .  Sanırız "burada" demeye çalışıyor :)))
5. "Öykü su içecek misin? " sorusuna " bu" diye bir ses çıkararak cevap veriyor. Sanırız "su" demeye çalışıyor.

Bu "bu"lar arada bir "ou" gibi de çıkabiliyor. Bize birşeyler anlatmak istiyor, biz de anladığımız kadarıyla ona yardımcı oluyoruz :)))

Şimdi de dolu dolu geçen haftasonumuzdan bazı fotoğraflar.

                                                      ÖYKÜ PARKTA ;

 



ÖYKÜ PİKNİKTE;





ÖYKÜ SAHİLDE ;





4 yorum:

  1. ben bu güzelliği kesin tanırım görürsem sahilde :D

    YanıtlaSil
  2. öykü beni neden çağırmıyosun gezmelere seni çok özledim yaklaşık 20 saattir görüşemiyoruz bu beni çok üzüyor

    YanıtlaSil
  3. Bahar, çok teşekkür ederiz. Karşılaşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. Teyzecik bu akşam bekleriz, arayı açmayalım lütfen, senin üzülmeni istemiyorum.

    YanıtlaSil