30 Kasım 2010 Salı

Teyze demek

Öykü teyzesini kendi dilinden anlatmak istedi.


Teyze ne demek bilmiyordum taki benim teyzoşumu tanıyana kadar.Dedim ya o benim TEYZOŞUM. Benim teyzem dünyanın en şeker teyzesi, iyi ki var. Ben onun kucağındayken çok huzurluyum. Teyze demek, anne yarısı demekmiş. Benim için annemden tek farkı karnımı doyuramaması. annem gibi kokuyor.Onun kollarında okadar huzurluyum ki hep uyuyakalıyorum.Beni o kadar çok seviyor ki doğduğumdan beri hergün beni görmeye geliyor.Beni hiç yalnız bırakmıyor.Beni görmeden günü güzel geçmiyormuş. fena da olmuyor yani, çok eğleniyorum onunla.
Teyzem bana şarkılar söylüyor, oyuncaklar alıyor. Beraber süslü süslü giyinip, alış verişe gideceğiz,çok zevkliiii :) tam kafa dengim.Dedim ya favorim, bir numaram, o benim kankaaammm.


Pır pır böceğiiim,
Seni severiiim,
Sen olmayınca geçmez günleriiim.

Teyzoşumun bana söylediği ve benim de en sevdiğim şarkı bu. Bunu duyunca keyfime keyif katıyorum. Kafamı o omuza koyuyorum ooohhhh gel keyfim gel.


Teyzoşum her ne kadar annem senin getirdiğin keklerden, kurabiyelerden kilo alıyorum diye şikayetçi olsada, ben çok memnunum.Sen getirmeye devam et, sütüm daha lezzetli oluyor.

Özetle,canım teyzem senin yerin bende ayrı. SENİ ÇOK SEVİYORUM.

6 yorum:

  1. Blogunuz harika olmus...Ellerine,duygularina saglik Özge'cigim...Teyzos kismi da cok etkileyici.Teyzeler gercekten de cok degerlidir anneler gibi.
    Hepinizi öpüyoruz.Sevgiler...
    Ahu Canhoroz

    YanıtlaSil
  2. Biz de çok teşekkür ederiz bu güzel yorum için.Öykücük ile beraber okuduk çok mutlu olduk :)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim, çok duygulandım, çok mutlu oldum, çok teşekkür ederim.

    Senin ilk aramıza katıldığında herkes bana soruyordu teyze olmak nasıl bir duygu diye. Çok güzeel, çok farklı bir duygu diyordum. O duygu sen büyüdükçe meleğim daha da güzelleşiyor, daha da büyüyor, içimde sevgi seli oluyor. Nasıl anlatılır ki anlatılmıyor. Sen büyüdükçe, günü güne ekledikçe bizim daha yapacak çok güzel şeylerimiz paylaşacak çok güzel anılarımız olacak inşallah.

    Ben de seni çoook seviyorum minik prensesim. tabi anneni de. Senden sonraki bir numaralı favorim de o. söyliyeyim de pabucu dama atıldı sanmasın :))

    YanıtlaSil
  4. Ama teyzem şimdi sen annemle beni duygu seline soktun,ikimiz de ıngaaa modundayız.Zaten sulugöz annemin göz yaşı heran hazır,ben de anneme dayanamayıp arkasından mutluluk ıngaaası yapıyorum.
    Öpüyoruz seni...

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil